RSS
aritu malam gua nk kunci gate umah, bese ar takut pencurik durjana masuk merembat barang gua, espeselly(especially.haha) my patung bear warne pink. (tah pape ntah)..ade jiran gua kt luar (die pn nk kunci gate gak kot.ade patung bear kesayangan gak ke?hahah)..beborak ar ktrng, pdahal slame ni xbborak pn, takat tego2 cmtu jek.hehe..
"kete ko tarik blakang ke?"
"aah"
"ko main x?"
"tak pn"
"tu ar, aku tengok kete ko smart, xyah ar main, sayang woo"... <-- SMART 1

jiran gua tu rekemen ar bengkel satu kt lumut.katanya org tu mmg wat kete2 bikin, drift,rally,drag..aku pn pegila nek kete tua aku tu, gua kalo bawak kete tu mmg pelan2 jek, org kalo bakar gua br gua kejar.(iyela, raksaksa tgh tido, yg dorang kejut watpe.ececeh, poyo gle ayat aku. aritu br kene ngan supercharge kt ulu yam da segan.haha..tape2, tu cite len.haha)..aku meneruskan perjalann ke lumut dengan perlahannye..zroom2..smpai lumut, gua lalu ar depan kedai tu, yela, gua pn xpasti kedai mane satu, jiran gua ckp kt atas bukit depan shell kt lumut.ade dua kedai kete kt situ.lalu depan satu kedai ni, mamat2 kete kt situ da usha2 gua, ye ar bonet kaler itam, bajet carbon ar tu.hahah..dok usha2 kot2 ade gigi tsengih depan kete ke, gua tade.tp sib baik ade brake disc blakang.haha..
"levin eh?"
"aah"
.
.
borak2 la bagai..
.
"bro, gua nk lock axle blakang leh?gua nk men betul2 ar pasni"
"bole je, tp gua tengok kete lu ni smart, lu xsayang ke?" <---- SMART 2

p/s: moral cite ni.kete aku smart ok??hahaha

0 comments: