RSS

selekeh pnye budak

dulu2 aku selekeh.(bukan dulu2 pn,br2 ni je.hee)..
.
pakaian aku gaya ape pun aku xtau,(skang ni kn gaya mcm2, aku pn xtaula bdk2 la ni.mcm2 gaya ade)..tp aku xikut.aku ngan gaya aku:selekey.haha..aku rs macam da ok.sbb aku pakai nk selesa.jd aku pakai la bj yg slalu aku pakai.tshirt n jeans.ble da slalu dipakai dirotate pakaian yg sama, jd lusuh la pakaian itu.jd nmpak selekeh ar.tapi selesa.haish..
.
mak slalu nasihat : 'tee, pakai la baju leklok sket'
"elok la ni mak"
"selekeh la, nmpk xelok,kalo tee pkai elok2 lg nmpk hensem,pegi tuka bj"
"emm, baik mak"
tp biasanya aku akan ckp: "ala, tee bkn pegi mane pn.jln2 kt sini je"
.
dulu kalo aku ade mcm temu janji ke, aku slalu pkai slekeh2.pikirku sendirian, kalo die betul2 sayang kt aku, xkesahla aku pakai mcm mana pn kn?betul dan salah.betul la die xkesah, tp kesian ar kt die, org msti pikir awek cantik2, tp balak slekey nk mampus..haa.padan muka, kan da kene kutuk..
.
tapi skang aku da tau kepentingan berpakaian smart, supaya nmpk smartla.appara..spaya diri ini lebih dihormati.xdipandang slack..
.
esok aku nk pegi jmpa kawan, nk pakai jeans yg baru dibeli itu..nak semart2.1st impression penting woo..gua nk berubah.jadi seorang yg kemas.semangat!!
.
p/s: ape point aku ni?nk cakap baru beli suar jeans baru ar tu.elehh!!ceit!!

0 comments: