RSS

ujung minggu..

gua br smpai umah..
td pegi manjung, saje nk tngk scene drift kt sini..kt sini tmpat die bawah jambatan bainun(jambatan paling tinggi kt malaysia.kot??)..bro mekanik aritu ckp kul 11 br stat..tp gua pegi tu dlm kul 9, sbb mak gua xbg balik lewat2.pegi awal balik awal (ok fine, aku mmg anak mak)..takut gak gua nti dtg2 awal tade org lak..gua pn pegi la sesorang, bwk kete pelan2 mcm org bodo(macam je ye).sbb gua td mak gua da pesan hati2 bwk kete(ok fine lg, mmg gua anak mak yg skema)..
smpai2 kt bwh jmbatan, dr jauh da nmpk lmpu kete melayang2.sah!ade org men drift.alhamdulillah,ade rezeki..gua pn masuk la, bese ar org baru, sume nk usha je kete gua..sebagai org baru gua tekan minyak sesedikit yg bole ntuk mengelak perhatian.hee..
gua parking tmpt paling gelap kt situ.low profile ar konon.ceit!hee..jam menunjukkn pkl 9.20.time tu xbnyk ag kete.ade ke70 3biji, 180 sx satu dan beberapa kete non-drift kt situ..pastu gua teringt, if mmbr gua ckp, ade klasmet gua da pkai 180 sx skang.gua pn tpk, ntah2 si anu tu.gua tepon ar if:
"weh, feqar pakai kete ko ckp aritu kaler ape eh?"
"putih"
oo..bukan kot.kete ni kaler silver.tapela..
pastu kete yg tgh drift tu brenti.gua tengok dr tmpat penumpang turun ar org yg mcm dikenali..cehh!!if ni, kaler silver ngan putih pn xtau beza ke.apparaa!sumpah ku sendirian dlm ati..
"feqar eh?"
"lobo!"
haha. mcm rancangan jejak kasih la plak.geli aku.hee..
.
.
kitorng berborak2 ar bagai.pasal kete ar, psl masing2 la.lama xjumpa.bertahun2 da.die da pkai spek, aku da xpkai spek.die da gemuk, aku da xgemuk.(eceh, yeke??)..pastuh melepak kt mamak.die blanja gua teh ais satu.thanx feqar.lupa lak nk ckp td.hee..tp xpe.sok ktrng nk g bengkel kete kt bota.sok la aku ckp mekasih..
.
.
tp pikir2 balik.dkat situ la ktrng nk bjumpa.dlm bnyk2 tmpt..hee..
.
.
p/s: moral cite, gua da ngantuk,nk mandi dl, badan da bau asap kete..nite2,daa..

0 comments: